13 October 2015

Kerja menggunting rambut abang Eusoff makin mudah

Assalamualaikum...

Semalam 12/10/2015, bawa abang Eusoff ke kedai gunting rambut.

Sehari dua ni dia mengadu rambut dia sangat gatal... ada banyak semut katanya. Saya belek-belek rambut dia, takutkan "kutu".. tapi takde, alhamdulillah... Tak nak lah saya berperang dengan kutu-kutu. Saya tak gigih macam arwah emak zaman saya kecil-kecil dulu.

Rupanya sebab rambut dia yang dah sangat panjang, tambah lebat dan tebal.. membuatkan bila beraktiviti, berpeluh-peluh sekepala.. buatkan rasa gatal...

Saya cakap ngan abang Eusoff...,

Nanti kita pergi gunting rambut, semut-semua ni semua akan hilang ye...?

"Ok, mama" jawabnya...

Alhamdulillah.. malam tadi balik dari kerja terus berkejar ke kedai gunting rambut.. suprise sangat abang Eusoff tak menangis langsung, mengamuk, meronta pun tak.... cuma dia tetap nak duduk diriba papa sepanjang menggunting rambut.

Abang Eusoff dah makin membesar dan makin reti dah..

Tahun depan, harapnya ada improvement lagi... Insya Allah..

You a such a good boy abang! We all love you..

Senyum semewek.. gambar pagi ni masa nak gi sekolah..







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015